Vaihto/Palautus

PALAUTUSEHDOT

Haluamme, että olet tyytyväinen tilaamiisi tuotteisiin ja tuotteillamme on 14 vrk:n palautusoikeus Suomessa. Hygieniasyistä palautusoikeus ei kuitenkaan koske sukkahousuja/sukkanauhasukkia eikä korviksia.

Palautettavan tuotteen tulee olla myyntikuntoinen eli tuotteen tulee olla käyttämätön ja siisti, eikä siinä olevia tuotelappuja saa irroittaa. Kenkälaatikoihin ei saa liimata teippejä/palautustarroja.

Palautettavassa tuotteessa ei saa olla epäpuhtauksia/karvoja. Mikäli tuotteessa on epäpuhtauksia, jotka joudumme puhdistamaan, emme palauta täyttä summaa. Jos tuote on myyntikelvoton, emme voi vastaanottaa palautusta. Jos joudumme lähettämään käytetyn/epäpuhtaan tuotteen takaisin asiakkaalle, asiakas vastaa toimituskuluista.

TIETOA KENKIEN PALAUTUKSESTA

Palauttaessasi kenkiä, niiden on oltava täysin myyntikuntoiset sekä alkuperäisessä pakkauksessaan. Kenkälaatikoihin ei saa liimata teippejä/palautustarroja.
Kenkien pohjiin tulee herkästi jälkiä jo sovittaessa, joten huomioithan siis, että sovitat kenkiä vaikkapa pehmeän pyyhkeen, peitteen taikka maton päällä. Palautettavien kenkien pohjassa ei saa olla naarmuja/käytönjälkiä. 


31.10.2025 saakka: Palautus on ilmainen, kun käytät Dressyn asiakaspalautussopimusta (Posti/Matkahuolto). Voit myös tehdä palautuksen ilmaiseksi Mikkelin myymäläämme. Jos haluat käyttää muuta palautustapaa, sinun tulee maksaa palautuskulut itse. Jos haluat vaihtaa tuotteen, tee epäsopivasta tuotteesta palautus ja uudesta tuotteesta uusi tilaus verkkokaupassa.

1.11.2025 alkaen: Palautuksesta vähennetään palautuskulu 4.90 €, kun käytät Dressyn asiakaspalautussopimusta (Posti/Matkahuolto). Voit myös tehdä palautuksen ilmaiseksi Mikkelin myymäläämme. Jos haluat käyttää muuta palautustapaa, sinun tulee maksaa palautuskulut itse. Jos haluat vaihtaa tuotteen, tee epäsopivasta tuotteesta palautus ja uudesta tuotteesta uusi tilaus verkkokaupassa.

Huom! Jos olet tilannut "ILMAINEN TOIMITUS" -kampanjan aikaan ja palautat tuotteita niin, että kampanjaan oikeuttanut summa ei enää täyty, vähennämme toimituskulun määrän palautettavasta summasta. Esimerkiksi jos olet käyttänyt kampanjan "Ilmainen toimitus yli 100 € tilauksiin." ja palautat tuotteita niin, että pitämäsi tuotteiden loppusummaksi jää alle 100 €, tuolloin palautettavasta summasta vähennetään toimituskulujen määrä sekä palautuskulu. Jos palautat koko tilauksen, vähennetään vain palautuskulu.

VAIHDOT

Jos haluat vaihtaa tuotteen, tee epäsopivasta tuotteesta palautus ja uudesta tuotteesta uusi tilaus verkkokaupassa.

PALAUTTAESSASI TUOTTEITA, TOIMI NÄIN:

1. Täytä tilauksen mukana tullut palautuskaavake ja kirjoita siihen tietosi sekä miksi haluat palauttaa tuotteet.

2. Laita tuotteet takaisin pakkaukseen ja liitä täytetty palautuskaavake mukaan. TÄRKEÄÄ! Tarkista, ettei tuotteissa ole epäpuhtauksia/eläinten karvoja! 

3. Lähetä paketti asiakaspalautuksena Postin tai Matkahuollon kautta asiakaspalautussopimustamme käyttäen tai voit myös tehdä palautuksen Mikkelin myymäläämme.

Lähetä paketti asiakaspalautuksena Postin kautta osoitteeseen:
 
DRESSY OY
ASIAKASPALAUTUS/613014
SAVILAHDENKATU 5-7
50100 MIKKELI

Lähetä paketti asiakaspalautuksena Matkahuollon kautta osoitteeseen:
 
DRESSY OY
ASIAKASPALAUTUS/9539722
SAVILAHDENKATU 5-7
50100 MIKKELI

Voit myös tuoda palautuksen suoraan myymäläämme: Savilahdenkatu 5-7, 50100 MIKKELI.

Pyydä palautuskuitti todisteeksi palautuksestasi ja säilytä se.

Kadonnutta pakettia ei korvata ilman kyseistä kuittia.

HUOM! Noutamaton paketti ei ole sama kuin palautus. Jos et jostain syystä pysty noutamaan pakettia, ilmoita meille asiasta sähköpostitse: info@dressy.fi

 
Jos asiakas jättää noutamatta paketin, ilmoittamatta siitä Dressylle, emme enää toimita tilauksia kyseiselle asiakkaalle postiennakolla ja veloitamme noutamattomasta paketista aiheutuneet kulut (15 €) asiakkaalta.


These are terms and conditions when ordering from Finland. If you are ordering outside Finland, see the terms and conditions here.