Vaihto/Palautus
Haluamme, että olet tyytyväinen ostamiisi tuotteisiin ja siksi tuotteillamme on 14 vrk:n palautusoikeus*. Palautus on ilmainen Suomessa, kun käytät Dressyn asiakaspalautusta. Jos haluat vaihtaa tuotteen, tee uudesta tuotteesta uusi tilaus.
*Sukkahousuilla/sukkanauhasukilla, irtoripsillä ja korviksilla ei ole palautusoikeutta hygieniasyistä.
Kosmetiikkatuotteilla palautusoikeus vain avaamattomilla pakkauksilla.
PALAUTUSEHDOT
Palautettavan tuotteen tulee olla myyntikuntoinen eli tuotteen tulee olla käyttämätön ja siisti, eikä siinä olevia tuotelappuja saa irroittaa. Kenkälaatikoihin ei saa liimata teippejä/palautustarroja.
Palautettavassa tuotteessa ei saa olla epäpuhtauksia/karvoja. Mikäli tuotteessa on epäpuhtauksia, jotka joudumme puhdistamaan, emme palauta täyttä summaa. Jos tuote on myyntikelvoton, emme voi vastaanottaa palautusta. Jos joudumme lähettämään käytetyn/epäpuhtaan tuotteen takaisin asiakkaalle, asiakas vastaa toimituskuluista.
TIETOA KENKIEN PALAUTUKSESTA
Palauttaessasi kenkiä, niiden on oltava täysin myyntikuntoiset sekä alkuperäisessä pakkauksessaan. Kenkälaatikoihin ei saa liimata teippejä/palautustarroja.
Kenkien pohjiin tulee herkästi jälkiä jo sovittaessa, joten huomioithan siis, että sovitat kenkiä vaikkapa pehmeän pyyhkeen, peitteen taikka maton päällä. Palautettavien kenkien pohjassa ei saa olla naarmuja/käytönjälkiä.
VAIHDOT
Tee epäsopivasta tuotteesta normaalisti palautus ja haluamastasi uudesta tuotteesta uusi tilaus verkkokaupassa.
1. Täytä tilauksen mukana tullut palautuskaavake ja kirjoita siihen tietosi sekä miksi haluat palauttaa tuotteet.
2. Laita tuotteet takaisin pakkaukseen ja liitä täytetty palautuskaavake mukaan. TÄRKEÄÄ! Tarkista, ettei tuotteissa ole epäpuhtauksia/eläinten karvoja!
3. Lähetä paketti asiakaspalautuksena Postin kautta.
Lähetä paketti asiakaspalautuksena Postin kautta osoitteeseen:
ASIAKASPALAUTUS
DRESSY OY/613014
SAVILAHDENKATU 5-7
50100 MIKKELI
Pyydä palautuskuitti todisteeksi palautuksestasi ja säilytä se.
Kadonnutta pakettia ei korvata ilman kyseistä kuittia.
HUOM! Noutamaton paketti ei ole sama kuin palautus. Jos et jostain syystä pysty noutamaan pakettia, ilmoita meille asiasta sähköpostitse: info@dressy.fi
Jos asiakas jättää noutamatta paketin, ilmoittamatta siitä Dressylle, emme enää toimita tilauksia kyseiselle asiakkaalle postiennakolla ja veloitamme noutamattomasta paketista aiheutuneet kulut (15 €) asiakkaalta.
These are terms and conditions when ordering from Finland. If you are ordering outside Finland, see the terms and conditions here.